Mijn eerste reis - Reisverslagen van Fleur van Rijn - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Fleur van Rijn - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik doe hier vrijwilligerswerk voor vrijwilligers wereldwijd op een basisschool/creche

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2014

Weer Thuis

15 Maart 2014

Laatste weekend lodge

07 Maart 2014

1e week compound gehad

02 Maart 2014

Het aftellen begint

26 Februari 2014

Laatste week in het gast gezin van Mama Sweaba
Fleur

Ik ben Fleur en 22 jaar. Ik doe nu ook veel vrijwilligers werk dit doe ik in de Postkamer in Nijkerk dit is een grand cafe wat gerund wordt door mensen met een beperking. Ook doe ik vrijwilligers werk in het Colombinehuis dat is een vakantiehuis voor gezinnen met een zorg kind, dit is het mooiste werk wat ik me maar kan bedenken. Dan werk ik ook nog bij een gezin met een meisje in een rolstoel en daar doe ik een paar keer per week wat leuks mee. Verder ga ik graag uit met mijn 2 vriendinnen en hou ik van winkelen en zingen een echte levensgenieter zou ik zeggen. Mij opleiding achtergrond is PW 4 en wil volgend jaar een HBO gaan doen.

Actief sinds 19 Nov. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10637

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 19 Maart 2014

Mijn eerste reis

08 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

08 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: