Het vertrek is bijna daar - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Fleur Rijn - WaarBenJij.nu Het vertrek is bijna daar - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Fleur Rijn - WaarBenJij.nu

Het vertrek is bijna daar

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Januari 2014 | Nederland, Nijkerk

Het is bijna zover, nog 1 nachtje slapen en dan gaat mijn reis beginnen.
Alle spullen zijn gekocht en gepakt, alle inentingen zijn gedaan en het visum is geregeld.

Zoals veel mensen weten heb ik een benefiet etentje gegeven om geld op te halen zodat ik daar iets goeds kan doen voor de mensen.
Ik zal hier foto's en verslagen plaatsen van de dingen die ik ga kopen en de dingen die ik ga doen van het geld.

Ik zal nu ook wat foto's plaatsen van mijn voorbereidingen en van het geslaagde etentje.
Het volgende verslag zal zijn vanuit het mooie en warme Ghana.

Groetjes Fleur

  • 02 Januari 2014 - 16:08

    Ina:

    Hoi Fleur,
    Spannend voor je......eindelijk is het zover!
    We wensen je een goede reis en een heel fijne tijd toe in Ghana.
    Twee vliegen in één klap: jij mag iets voor je medemens ,ver weg, iets gaan betekenen en .....je krijgt er zelf een pracht ervaring bij in je leven. Maak er wat moois van !

  • 02 Januari 2014 - 17:29

    Els:

    Lieve fleur,
    Je heb er lang naar uitgekeken, en nu is het dan zover.
    Ga ervan genieten en maak er wat moois van.
    Laat ons mee genieten met de verhalen die je gaat schrijven en door de foto's die je gaat maken.
    een hele dikke kus van mij.xxx

  • 02 Januari 2014 - 17:54

    Hennie:

    Hoi Fleur,
    Je staat op mijn bureaublad dus ik kan regelmatig checken hoe het met je gaat. Alvast heel veel plezier en een goede reis.....
    Groetjes Hennie

  • 02 Januari 2014 - 18:02

    Jan Walinga:

    Hallo Fleur,

    Ik las net dat je morgen op reis gaat. Waar je heen gaat, weet ik niet, maar ik wens je in ieder geval heel veel plezier en ik blijf je volgen!

  • 02 Januari 2014 - 18:53

    Peter:

    Hoi Fleur,
    Nog een nachtje slapen, dan begin je grote belevenis. Een periode in buitenland vertoeven is zeker de moeite waard. Ander cultuur, klimaat, belevenissen, etc... Hiermee bouw je zeker levenservaring op.
    We wensen je een hele goede reis en geniet van je buitenlandse leven.
    Hou me op de hoogte,
    Peter, Gemma, Sammy en Roosje.

    Weet volgen onze kids later je voetsporen op.

  • 02 Januari 2014 - 19:59

    Tony En Annemarie:

    Hoi Fleur,
    We wensen je een hele goede reis en een super verblijf in Ghana. Geniet er van en maak er een super mooie tijd van, we zullen je berichtjes volgen..

    Groetjes van de buurtjes.

  • 02 Januari 2014 - 20:59

    Connie Van Binnendijk:

    lieve Fleur

    Ik zag toevallig via Facebook dat je bent begonnen aan je reis naar Ghana en ik wil je een hele goede reis wensen en een supermooie tijd daar
    Liefs connie

  • 03 Januari 2014 - 00:43

    Jouke:

    Heey lieve Fleur,

    Daar ga je dan, de dag je wist dat zou komen... Is eindelijk hier. En wat zal je er een dubbel gevoel bij hebben ;). Ik ga mn colombinebabe en mn smurfbuddy wel missen hoor. maar als je weer terug bent in Nederland gaan we snel weer wat doen.

    In ieder geval een hele goeie reis toegewenst. Onthoud, er zijn speciale zakjes in vliegtuigen. Die zijn niet om je afval in te doen, maar die zijn er voor je maaginhoud...:$. Ik ga er zeker van genieten als je weer een foto van je voorbij zie komen waarop je met van die schattige kinderen staat!

    Ook ga ik zeker meegenieten van je reis. Maar zorg jij er nou maar vooral voor dat je voor ons allemaal weer veilig thuis komt.

    Veel liefs,
    Jouke


  • 03 Januari 2014 - 00:46

    Jouke:

    P.S. het moet zijn: de dag die je wist dat zou komen, is eindelijk hieerrrr...kijk om je heen, wij kijken met je meeeeeee.

  • 03 Januari 2014 - 09:21

    Frans En Arina:

    hoi Fleur!
    goeie reis naar Ghana...best wel een beetje spannend lijkt ons..
    maar je gaat vast een hele mooie tijd krijgen.
    we gaan je berichtjes volgen en anders wel via Anne.
    lieve groetjes van Frans Arina Twan..x

  • 03 Januari 2014 - 16:13

    Joke:

    lieve Fleur,

    Goed om te zien hoe goed je voorbereidt was vanmorgen op Schiphol dat komt vast helemaal goed!
    Joke

  • 03 Januari 2014 - 23:10

    Belinda:

    Liefe fleur je kwam altijd vrolijk en springend op het werk
    En dat zullen we de komende drie maanden wel missen
    Maar belangrijkste is eigelijk dat je lekker geniet en de postkamer
    Blijft je volgens en anders horen we het wel van els groetjes
    Belinda xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fleur

Ik ben Fleur en 22 jaar. Ik doe nu ook veel vrijwilligers werk dit doe ik in de Postkamer in Nijkerk dit is een grand cafe wat gerund wordt door mensen met een beperking. Ook doe ik vrijwilligers werk in het Colombinehuis dat is een vakantiehuis voor gezinnen met een zorg kind, dit is het mooiste werk wat ik me maar kan bedenken. Dan werk ik ook nog bij een gezin met een meisje in een rolstoel en daar doe ik een paar keer per week wat leuks mee. Verder ga ik graag uit met mijn 2 vriendinnen en hou ik van winkelen en zingen een echte levensgenieter zou ik zeggen. Mij opleiding achtergrond is PW 4 en wil volgend jaar een HBO gaan doen.

Actief sinds 19 Nov. 2013
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 10654

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 19 Maart 2014

Mijn eerste reis

08 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

08 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: