Dag 1 - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Fleur Rijn - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Fleur Rijn - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Fleur

04 Januari 2014 | Ghana, Tamale

Zo daar zijn we dan, even een kort verslag want zoveel heb ik nog niet meegemaakt.

We hebben een super goede vlucht gehad niks mis mee voor mijn gevoel ging het ook lekker snel.
Op het vliegveld zelf duurde het wel heel erg lang voor mijn koffer er was, daarom waren we wel pas half 12 nederlandse tijd bij ons appartement. We werden opgehaald door een ghanees die nerlands praatte, dus dat was wel fijn.

Eenmaal in ons huisje even bijkomen met het gevoel waar zijn we precies en hoe/wat, toch maar gauw slapen.
Maar nog voor we in bed lagen viel het stroom al uit dus ook onze ventilator, dus lekker warm terwijl je helemaal stil ligt zweet je je kapot.

En dan natuurlijk midden in de nacht ergens vliegt alles weer aan dus schrokken wakker.
Vandaag hebben we even de omgeving goed bekeken en konden we genieten van een heerlijk ontbijt met van alles dus tot nu toe daar nog niks over te klagen, maar dat zal straks wel anders worden natuurlijk.

Verder is het ontzettend warm en moet ik daar heel erg aan wennen maar ik heb gehoord dat het in tamale wel anders zal worden dus dat hoop ik dan maar.

We zijn al even de stad een beetje door gelopen en gaan zo nog even een markt over.

Wat trouwens echt super schatig is, ik zat vanochtend even in mijn dagboek te schrijven en alle kinderen die langs komen die zwaaien dan naar je en soms ook wel volwassenen maar van de kinderen is natuurlijk het leukste!

De foto's die ik tot nu toe heb die volgen nog. Ik zit op een computer in het internet cafe dus kan nu geen foto's toevoegen dat komt van de week als ik in tamale ben wel.

Ik ga gauw weer verder of in ieder geval gauw in ghana is alles relaxt dus doe ik dat ook maar:P is ook veel te warm om je druk te maken hier.

Tot Snel
X
Fleur

  • 04 Januari 2014 - 13:43

    Joke:

    lieve fleur,

    fijn om te horen dat je heelhuids bent aangekomen. En dat je in ieder geval 1x ontbijt hebt gehad. Hoop dat je snel minder last zal hebben van de warmte.
    xx joke

  • 04 Januari 2014 - 13:51

    Els:

    Fleur goed om te lezen dat je heel bent aangekomen, maar dat wisten wij al. Ja ff wat anders dan hier in nederland. Maar ook hier valt het stroom wel een s uit,maar ja het is hier niet zo warm.
    Maar wel lekker dat je eerst even kunt wennen aan een andere omgeving en de warmte. Je mag voor maandag wel veel drinken meenemen, en fruit. want 11 uur in de bus zitten is dan geen pretje, ook al heeft het airco. Nou meis zet hem op. xxxxx

  • 04 Januari 2014 - 14:04

    Kin:

    Hoi zusje!
    Fijn om te lezen dat het goed gaat!
    Lief hè die kleine kindjes die jou zo interessant vinden :)
    Ik hoop dat je snel went aan de warmte en heb zin om je foto's te zien!

    Dikke kus

  • 04 Januari 2014 - 14:30

    Kim:

    Hey lieverd. Wat fijn dat je veilig bent aangekomen! De warmte zal wel wennen denk ik:) doe voorzichtig❤️ xxxx Kim

  • 04 Januari 2014 - 17:34

    Mariska:

    Hey zussie!

    Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad.
    Alvast succes met je lange busreis!

    Xx Maris

  • 04 Januari 2014 - 22:44

    Gerlinde Vd:

    Wat super leuke verhaal en wat fijn dat het goed met je gaat en ik wens je fijne gezellige werkvakantie toe en geniet van alles om je heen liefs gerlin

  • 05 Januari 2014 - 16:10

    Hettie:

    Hoi Fleur,
    Fijn dat je heelhuids bent aangekomen en dat je al zo snel door hebt dat alles wat kalmer aan moet, vanwege de warmte.
    Leuk dit verslag. Groeten.

  • 07 Januari 2014 - 23:46

    Janny:

    Mooie foto's. spannend hoor. Ik vind je heel stoer. We komen snel naar je toe. X janny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fleur

Ik ben Fleur en 22 jaar. Ik doe nu ook veel vrijwilligers werk dit doe ik in de Postkamer in Nijkerk dit is een grand cafe wat gerund wordt door mensen met een beperking. Ook doe ik vrijwilligers werk in het Colombinehuis dat is een vakantiehuis voor gezinnen met een zorg kind, dit is het mooiste werk wat ik me maar kan bedenken. Dan werk ik ook nog bij een gezin met een meisje in een rolstoel en daar doe ik een paar keer per week wat leuks mee. Verder ga ik graag uit met mijn 2 vriendinnen en hou ik van winkelen en zingen een echte levensgenieter zou ik zeggen. Mij opleiding achtergrond is PW 4 en wil volgend jaar een HBO gaan doen.

Actief sinds 19 Nov. 2013
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 10653

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 19 Maart 2014

Mijn eerste reis

08 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

08 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: